Wednesday, 2 February 2011

PSSSTTTTT.....



1 MAY ni....genap 4 tahun perkenalan aku dan dia..aku amat mengharapkan perkenalan ini berakhir dengan happy ending..walaupun tak semua cerita berakhir dengan happy ending..tapi aku hanya mampu berdoa...sukar nak gambarkan perasaan ni..aku tak la over sangat..tapi..setiap manusia Allah berikan kita perasaan macam ni...aku sendiri tak menjangka...segalanya atas ketentuan Allah Yang Maha Esa...aku tau..perasaan ni la yang membuatkan aku lebih bersemangat nak buat apa2 kerja pun...sepanjang aku kenal dia..dia ni seorang yang amat memahami..dia selalu bersama aku waktu susah ataupun senang...pendek kata dia ni memang pendengar setia...tu yang aku tertarik kat dia ni..susah cari orang camni...mungkin ada sesetengah orang berpendapat sebelum kahwin...semua manis..aku pun berpendapat begitu..tapi...betul kata orang...keikhlasan tuu kita leh tengok dari mata dia..aku memang nampak keikhlasan tu dari sinar mata dia...aku amat bersyukur..nasihat ibu akan sentiasa aku ingat........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer