Tuesday 26 April 2011

Manusia oh manusia..!!!



Sekarang ni merata-rata kita boleh jumpa orang yang FAKE..
Depan cakap lain..
belakang cakap lain..
Sampaikan disebabkan si polan ni gak la penyebab kita bertikam lidah..
Nak jadi batu api ke?
Kalau nak boleh je...
Nanti aku ambik batu...
Aku asah sampai kuar api..
Nak cakap..
Meh aku buatkan..
Tak payah bayar..
free je aku bagi..
Sana sini jugakla aku jumpa manusia-manusia yang TAK ADA SIKAP KEPERIMANUSIAAN..
Gunakan kelemahan orang untuk jatuhkan orang...
Semata-mata nak naikkan diri sendiri..
Perlu ke sampai ko nak jatuhkan orang..
Insafla.....
Saper yang makan cili diala terasa pedasnya...
CHOW~~



No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...