Wednesday 27 April 2011

MY LOVELY CATS...!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

MIMOT


Kucing ni namanya mimot..hahha!! Ni la kucing pertama yang aku sayang!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mimot ni manja giler..and this cat is damn cute..!!! Ada satu hari tu..dia dok mengekor mana je ibu aku bergerak..ibu tengah masak..then,ibu cakap "mimot,jangan ikut..nanti aku terpijak kaki ko kang..." mimot ikut gak...lastnya ibu aku terpijak...dah dia libas2 kaki dia..sakitla tu..hahah!!! Besoknya dia mengekor lagi...ibu aku cakap "haa...haaaa...dok diam kang terpijak lagi..." dia ikut je..paham tapi buat2 tak paham...lastnya ibu aku kata lagi "mimot!! cuba dok diam..dengar cakap" kebetulan aku ada kat dapur gak time tuh..si mimot jalan kat aku...dia jelir lidah sebab ibu aku bebelkan dia..hahaha!!! mimot ni kan comel tau!!! tapi sayangnya dia dah mati...kena patuk ular...melalak aku nangis masa dia mati..tapi aku redha.....kenangan bersamanya sentiasa dalam ingatan....


Sweet kan picture mimot dengan scandal dia..??? :D

ABU



Ni la abu....anak mimot......dia pn dh mati...:(


MASCARA


   Ni pun anak mimot jugak..tapi dia hilang and sampai sekarang aku kehilangan jejak dia..:(

JACK



Kucing ni namanya jack...hehe..jack..!! i'm your rose...jom naik kapal titanic..:P dia ni nakal giler...suka kacau orang menyapu..tapi dia manja..sukaa buat tumbang..tapi dia dah mati..kena langgar dengan kereta..:( and aku tak sempat tengok bangkai dia..orang buang..i'm so sad..but life must go on...

CATHELINA STAPHANIE


This cat name's Cathelina Staphanie...the newest cat i have...kucing ni manja betul..pantang nampak benda berjurai mula la tangkap sana..tangkap sini....the best part is dia suka main rambut aku..ahaks..!!!! nakal + manja + aktif..:D

PELAKON-PELAKON KUCING TAMBAHAN









































Tiap kali aku kehilangan kucing-kucing yang aku sayang..aku akan redha dengan semua tu...aku yakin Allah akan bagi aku kucing baru..aku bukan cakap kosong...terbukti kebesaran Allah..lepas mimot mati..aku dapat jack...and lepas jack mati muncul pulak Cathelina Staphanie...kalau kita redha dengan qada qadar yang ditentukan Allah...insyaallah kita akan dapat yang lebih baik...amin.....


No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...