Friday, 8 April 2011

What's wrong with you ???


Kenapa ada segelintir manusia yang tak reti jaga perasaan orang ?
Pernah tak dorang terpikir satu masa nanti apa yang dia wat kat kita akan berbalik kat dia..
Simple je kan jawapannya..
Kalau dia tau takkan laaa dia wat juga..
Ya tak ??
Hmm..
Memanglah orang kata kita bersabar je dengan segelintir manusia ni..
Masalahnya dah bertahun-tahun kita bersabar..
Tapi orang ni masih menguji kesabaran kita..
Apa hak dia nak seksa hidup kita..
Hanya Allah S.W.T je yang berkuasa atas kita..
Tak ada benda lain yang kita boleh buat selain bersabar dan terus berdoa..
Walaupun jiwa terseksa..KESABARAN dapat mengatasi semuanya...


                                                                                                                    


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer