Monday 31 October 2011

Grrrrr...Malunya..!!! Waaa mommy...!!!


Kalau la boleh undurkan masa..memang lama dah aku buat....mungkin bagi korang small matter but for me...it's really ergghhhh!!! Dalam pukul 12.45 camtu..lebih kurangnya..lepas je habis kelas, aku pergi library..nak pulangkan buku programming (macam rajin sangat je..:P) Then, member2 yang nak balik rumah sewa tumpangkan la aku sampai kedai makan...kedai makan tu depan kolej je..memangla tak jauh mana..tapi dorang tumpangkan sebab cuaca panas..(thanks korang, memang tak larat pun sebenarnya..tak sihat..) Nak dijadikan cerita..sepanjang jalan kedai makan tu..semua orang tunjuk2 kat aku..dari gaya mulut dorang cakap "tu.. tu..." sambil tangan tunjuk dekat pintu...dahla aku duduk tepi tingkap kereta..yang aku dengan sheha sibuk tengok pintu kereta rapat ke tak..asal dorang camtu..ALAHAIIIIIIIIIIIIII...rupa2nya..kain aku tersepit...MALUUUU..~!!! Dahla bungkus makanan lepas tu jalan kaki balik hostel kena lalu kedai2 makan tadi..tebalkan jela muka ni haaa...=.=''

STICKY NOTE : HMM...HATI NI KENAPA NAK MURUNG JE KAN..:(

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...