Sunday, 2 October 2011

My Cathelina Stephanie...♥♥♥


Makin lama makin nakal anak aku ni haa...bila aku tak ada dekat rumah bukan main nakal lagi dia...mama babap nanti...semalam aku dodoikan dia sampai dia tidur..aku cakap macam ni " anak mama makin nakal ya...mama pesan apa..kalau mama tak ada dekat rumah, dengar cakap nenek..keluar rumah bagitahu..ni tak..keluar pagi..balik petang..kadang-kadang balik malam...bergaul dengan kawan yang tak tentu hala..balik buat perangai..solat tinggal..apa nak jadi..eh mama tanya jawab..." dah adik aku kata "sian akak aku ni..sewel.." dengan bangganya dia gelak...ceiiittt....kena kau jap lagi..hehhe...malam tadi dia tidur sebelah aku...so cute..and satu tabiat cathelina yang aku perasan..if aku dah nak balik kolej...mesti dia ikut je mana aku pergi..macam tau je aku nak balik....love u cat..!!!


Entah tang mana  jadi mak dengan anak pun aku tak tahu...hahaha!! jauh beza..apa pun mama sayang cathelina...tak nak nakal bila mama tak ada tau!!!!!!!!

STICKY NOTE : I STILL THINKING ABOUT YOU....I'M SORRY....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer