Thursday 10 November 2011

Excited..!!!!


Fuhhhh!!! Minggu ni giler pack waktu...belum termasuk minggu depan lagi.. =.='' *assignment, project work, presentation, test & quiz, and the most important wanna get ready for exam* hari ni lepas je kelas pergi minum-minum..then pergi library..buat assignment...elok-elok duduk atas kerusi..lama lepas tu haaa bersila dekat bawah macam buat kenduri..CAYALAH KENGKAWAN!! KORANG THE BEST..!! Tadi adik text dia kata "Kak dina..ibu nak hantar ilun pergi jahit manik..kak dina nak tak?" Seriously aku nak...!!! Sebelum aku masuk belajar dah berapa kali aku tunggu nak jahit manik..jahit baju kurung semua tu..dan segala2 baju..bila dah excited nak pergi jahit2 orang tu call..cancel la apa la...and now peluang depan mata..ibu pun dah offer... =.=''  mood : hati berbelah bahagi...mana taknya...nak exam lagi...macam2 benda nak dibuat...boleh  botak kepala aku ni haaa...tapi aku accept tawaran ibu aku tu...pandai2 la arrange waktu....mesti semua pelik..dalam busy2 ni sempat online FACEBOOK..update BLOG bagai...Of course..sudah semestinya..dengan kepala yang sakit giler ni better tak payah stress sangat..
luangkan sikit masa..tol tak? Aku tak boleh go straight buat kerja...mereng kejap lagi kang...

STICKY NOTE : EXCITED NAK JAHIT MANIK..SAMBIL TU BOLEH KURANGKAN TEKANAN KAN...? :D SMILE DIANA...!! SAY CHEESE....:)

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...