Saturday 12 November 2011

Hari Pertama : Bengkel Jahitan Manik


Hari ni kepenatan mula melanda..fuhh...jasad letih...jiwa pun letih...hari ni hari pertama aku join bengkel jahitan manik...hari kedua besok..hari ni jahit manik basic dulu..besok belajar jahit manik bunga2 pulak..tak sabar pulak...lepas ni memang bermanik-manik baju kurung aku...ahaksss!!! Hmm tapi aku tak tahu kenapa jasad aku tengah jahit..tapi jiwa and roh aku macam tak ada dekat situ...kenapa la dengan aku...sampai nak senyum pun payah..macam ada emas dalam mulut je...hmmm..diana kenapa dengan kau ni... :(


HASIL KERJA HARI NI..HASIL KERJA BESOK TAK TAHU MACAM MANA..:)





STICKY NOTE : HATI SEDIH JE SEKARANG NI.. :( APA MASALAH HATI NI..

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...