Tuesday 6 December 2011

Riang Ria Bersama Manik....♥


*Tengah tak sihat pun nak online lagi..alarhhh relax la kan...hee* Hari ni dalam pukul 10 lebih macam tu aku pergi klang...nak beli manik...perghh!! Masuk kedai je rasa nak menjerit gila...banyaknya manik....!!!!!!!!!!!! Rambang mata ni haaaa....


Banyak kan aku borong...fuhhh!! hehehheehehe..1 paket tu ada yang rm10 ke atas...adik aku kata " aikkk..mahal betul..rm10 ni boboy boleh beli Double cheese burger kat MCD...." haihhh dia ni tau makan je...potong je semangat aku nak jahit...gigit jugak budak ni..huuhuuhuuuu..


Aku tengah sibuk2 menjahit manik si Cathelina pergi duduk depan bekas manik aku...aku letak gunting dekat lantai pun dia buat main...haihhh..anak mama duduk diam...=.='' rotan nanti.....hehehe...nak sambung menjahit..tata...:D


STICKY NOTE : WHAT I'D DO TO HAVE YOU HERE...




No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...