Thursday 15 December 2011

Sayang Korang Ketat-Ketat Kengkawan ♥♥

*Ada lagi member2 lain yang care dengan aku but sorry kalau ada picture korang yang tak ada dekat sini...aku tak ada picture korang...jangan kecik hati tau!! Sayang korang semua..!!*

Hidup ni ada pahit manis...ada gula kopi kan...selain keluarga, kawan2 pun dah jadi sebahagian dalam hidup kita rite? Kawan...paham tak apa maksud kawan? Kawan bukan hanya tempat kita bersuka ria je...bila ada yang bersedih or dalam kesusahan kita angkat kaki...it's not like that...tu macam MEMPERGUNAKAN KAWAN... 


Kawan ni maknanya sangat meluas...pada pendapat aku, kawan ni dah macam family jugak tau...susah senang...jatuh bangun sama-sama...kita tak boleh pentingkan diri sendiri....bila happy, kita happy bersama...bila bersedih tak bermakna kita join dia sedih....lagi sedih la kawan tu haaa....bila dia dalam kesedihan, kita cuba dengar apa masalah dia and apa yang dia nak luahkan....tu baru betul....Syukur Alhamdulillah aku ada kawan2 yang sentiasa ada bersama aku waktu gula and kopi...SAYANG KORANG SANGAT-SANGAT....

STICKY NOTE : WALAUPUN KEHILANGAN CINTA HATI...RAKAN SEPERJUANGAN SENTIASA DI SISI...:)

lots of love,

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...