Monday, 12 December 2011

Tanjung Bidara, Melaka ♥♥♥♥


Hari hari apa?? Kejap tengok kalender *hilang ingatan kejap* hehe..ahad dah kan..huuuu...tinggal lagi seminggu je cuti sem aku ni..ikutkan badan tak larat nak ikut family pergi Tanjung Bidara ni...demam ni masih nak bermanja2 lagi...tak apa..bagi chance kan...:P Tujuan pergi Tanjung Bidara, Melaka ni sebab nak tengok event akak aku..gambar dia terpilih untuk dipamerkan dalam event photography tu...huuu...lepas tu jalan2 kat tepi pantai..segarnya udara..uwaaa!! Bestnya tengok orang mandi.. *celup kaki pun jadila...nak mandi macam mana..demam lagi..*


Dah banyak kali gambar dia dipamerkan...congarates sayang!! Tadi Ketua Menteri Melaka melawat event tu...riuh suasana...:) TO KAK DINY : I'M PROUD OF YOU DEAR...

STICKY NOTE : DOAKAN DIANA CEPAT SEMBUH YA...:) 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer