Tuesday, 1 January 2013

Assalamualaikum 2013


Assalamualaikum dan salam tahun baru 2013.. :) Hari ni hari Selasa yang pertama dalam kalender 2013.. tahun baru korang macam mana? Rasa lebih baik dari semalam (2012) ataupun rasa macam sama je...just tahun berubah dari 2012 -> 2013? Hanya pada angka tapi tidak pada kehidupan harian? Urmmm~ entahla patutnya tahun baru semangat baru dan dah tentulah azam baru...tapi aku ni lemau semacam je kenapa ni...haihhh =.=" Ke sebab tak sihat semangat tak ada? Boleh2 pulak demam bila masuk tahun baru. Excited sangat ke? Rasanya tak ada apa yang aku nak teruja sangat pun.. #thinking... Cepat betul 2012 meninggalkan kita...banyak kenangan suka, duka, tawa dan tangis harungi bersama-sama tahun 2012...now, dah 2013..Tutup buku 2012, sekarang ni buka buku baru 2013...jadikan segala kesilapan 2012 sebagai petunjuk dan panduan untuk perbetulkan segala kesilapan and supaya tak ulang semula... dan pada tahun baru 2013 ni la nak capai hasrat dan impian yang tak tercapai pada 2012 kan?? Urmm~ ok la, need some rest...enjoy your day kawan2 semua...

STICKY NOTE : KORANG..... :( DOAKAN KITA CEPAT SEMBUH TAU? TAU TAU? :) SAYANG KORANG..
hug and kisses,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer