Wednesday, 1 June 2011

Saya Suka Permainan Tradisional!!!


Masa sekolah rendah dulu rajin betul main benda alah ni..lagi-lagi time kelab permainan..aku masuk permainan dalaman..tapi lawak pulak nama kelab tu..sampaikan bila cikgu umumkan kelab permainan dalaman berkumpul dekat dewan terbuka..semua buat kecoh..permainan dalaman?? apa benda tu?? oii kawan semua..permainan tradisional la maksudnya...apa la korang ni..congkak ni salah satu permainan yang aku paling suka!!! 


Haa..batu seremban ni pun aku suka..lagi-lagi memang trend budak-budak sekolah rendah main benda alah ni...bukan perempuan je giler-giler dengan batu seremban..lelaki pun ikut layan main benda ni...yang dah power tu laju je main batu seremban..siapa kata main batu seremban tak payah ada skill?? kena ada wooo...


Yang ni pun aku suka gak..gila seronok!!


Bila teringat balik pasal lari dalam guni..ada masa tu lari laju je..bila teknik salah sampai berguling dibuatnya..hehehe

*Korang pulak suka permainan apa???



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer