Sunday 1 May 2011

MENGHABISKAN TENAGA..SUMPAH PENAT..!! WEEE~~~


Hari ni seronok melayan ibu and makcik shopping kat ariani..kan dari 27 april sampai  2 mei ada promosi jualan kat ariani..haaa pe lagi ibu aku ngan makcik aku serbu la..borong..dulu ibu aku cuma beli sikit je sebab dia baru dapat kad arini gold..skunk dah dapat kad platinum..dapatla potongan lagi banyak..lagi2 promosi giler2...banyakla potongan..biarla sekali dalam hidup ibu aku dia shopping untuk diri dia..selalu untuk anak-anak dia je...aku happy tengok ibu aku seronok..love u mommy!!!


Aku pun dapat satu tudung ariani..hehhe..thank mommy sygs!!! lepas puas shopping kteorang pun gi makan kat KFC...




Erkkk!!!! Kenyang sudah...hehehhehe..lepas je makan kepala pun biul..nak hilangkan tension aku snap picture banyak2..lantakla apa orang pikir..hidup tu cuma sekali..so kita enjoy...!!!!!




















Giler suda....hahhaha!!!

2 comments:

  1. salam....

    singgah pagi sambil folo ur blog....

    sekali sekala penat tak pe kan...:))

    ReplyDelete
  2. hahaha!!
    yap...
    btw thank follow my blog..
    i like ur blog..ayt sempoi and ada yg mencuit hati..:))

    ReplyDelete

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...