Sunday 8 May 2011

SELAMAT HARI IBU.....SAYANG IBU......

Hari ibu? Ada apa dengan hari ibu?? Apa itu ibu? Ibu adalah insan yang sangat mulia hatinya...tanpa ibu..siapalah kita...ibu...sungguh besar pengorbanan ibu..Hari ibu adalah hari yang dinantikan oleh setiap ibu..dan bagi anak-anak yang masih mempunyai ibu...semestinya semua orang menyambut hari yang sangat bermakna ini...aku pun tak terkecuali dari meraikan hari yang sangat bermakna ini...aku tau ibu suka giler dengan tudung ariani..so..aku pakat dengan adik-adik aku nak belikan ibu tudung ariani..seronokla ibu...aku pun terhibur bila ibu gembira...tapi, hadiah tu tak dapat nak dibandingkan dengan jasa ibu yang telah menjaga dan membesarkan aku..ibu..engkaulah ratu hatiku..TERIMA KASIH IBU!! Tanpa ibu siapalah aku...

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...