Friday 3 June 2011

Bosan Plus Seronok!!


*Comel tak aku punya bekas make up?? rasa macam jurumekap pulak...(ya, aku jakun!! :P)

Hari ni bosan sangat..so keluar beli barang belajar sikit..baru dapat baju untuk pergi kuliah and kasut sukan..barang keperluan lain sambung besok..hehehe..*TOMORROW KASI GEGAR ITU KL!! haha..MACAM NAK BORONG SEMUA PULAK..:p* Esok mesti penat nak cari barang..ala relax...cool down...tadi time keluar beli la benda alah ni...takkan make up letak banyak bekas kot..nanti orang kata apa..so beli la bekas ni...tak la nampak banyak sangat...(jangan la heran or pikir apa orang kata..:P) cun tak bekas make up tu!! jakun giler!!! heheee

And hari ni kan aku dah hilang sabar...bukan hari ni je..dah 2 3 hari aku sabar...

*Ni lorong rumah sebelah..semua rumah diruntuhkan sebab ada jiran nak buat rumah banglo..that's not the point..nak tau pe masalah??




Jiran lorong sebelah nak buat rumah baru...banglo katakan...aku respect sebab orang melayu pulak tu..banglo besar tuuu...susah nak tengok orang melayu ada rumah besar..and i love it!!! Masalahnya.........dia buat kerja pembinaan ni direct...rasa nak runtuh rumah aku ni...rasa gegar macam gempa bumi tau tak..sampaikan jiran lorong kiri aku tu anaknya keluar rumah sebab rasa gegar..dia ingat gempa bumi..bahahahha!!! to MY DEAREST jiran..please respect us..TQ...

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...