Sunday 18 September 2011

GADIS A..


Gadis A : Aku rasa nak meraung je..aku tak mintak semua ni berlaku!! Aku bukan jenis orang yang suka2 nak mainkan perasaan orang..
Dalam Diri Gadis A : Ko mainkan perasaan dorang!! Ko buat dorang suka kat ko..ko jahat..sedar la sikit..
Gadis A : Tak!! Aku dah terus terang kat dorang..hanya istilah KAWAN je yang aku dapat bagi kat dorang..and aku kata aku tak boleh terima dorang..ko jangan nak judge aku sesuka hati ko!!
Dalam Diri Gadis A: Hahaha!! Ko takut dengan diri sendiri..apa yang ko nak sebenarnya ha?? Better ko hilang terus dari dunia ni..tak ada la ko menyusahkan ramai orang..and tak ada hati yang terluka sebab ko..haha!! 
Gadis A : Aku tak sebodoh tu la..apa pasal aku nak buat benda2 yang tak masuk akal tu ha??
Dalam Diri Gadis A : Hahahahahahahahahahhaahahaha!!!
Gadis A : Diam!!!!!!!!!!!!!!!!!

STICKY NOTE : TANYALAH HATI APA YANG SEBENARNYA KITA INGINKAN..TETAPI TANYALAH KATA HATI KECIL KITA KERANA HATI KECIL BERCAKAP BENAR..SEBALIKNYA HATI BESAR KITA HANYA PANDAI MENIPU DAN MENGELIRUKAN PINTU HATI KITA.....

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...