Tuesday 11 October 2011

Siapa Aku Bagimu..


Segalanya telah berakhir..
Apakah ini hanya mimpi atau ia sekadar khayalan yang mencemburui detik manisku?
Namun seribu kali daku menyangkal..
Segalanya tetap benar di alam nyataku...
Detik manisku pantas sahaja berlalu pergi tanpa menoleh ke arahku..
Tanpa belas kasihan..
Semakin jauh engkau melangkah pergi dariku..
Siapakah aku bagimu?
Hanya tempat persinggahanmu?
Walaupun hanya sebentar cuma..
Akan aku abadikan di dalam hati ini..
Terima kasih atas segalanya..
Pahit manis bersamamu akan menjadi kenangan terindah dalam hidupku..
Akan aku akhirinya di sini..
Wahai kesedihan yang melanda diri..
Pergilah dikau bersama angin lalu...
Selamat tinggal sayangku..

STICKY NOTE : AMAT PERIT UNTUK MENERIMA KENYATAAN INI..NAMUN, AKU PASRAH..


No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...