Friday 11 November 2011

Aku Pasrah..


Aku tahu diriku belum cukup sempurna untuk mencintai...
Aku sedar diriku tidak layak untuk dicintai....
Aku sedar aku tidak layak menjadi pendamping hidup buat insan bernama cinta...
Terlalu banyak kekurangan dalam diriku ini...
Saat hati berbisik menyeru pujangga cinta...
Jasad terkulai lesu...
Apalah daya diri ini...
Saat melihat pasangan lain asyik dibuai bebunga cinta...
Hatiku terusik..
Terasa segalanya seakan baru bermula dari titik permulaan..
Kini segalanya telah tertitik noktah terakhir..
Takkan mungkin ia kan bermula semula..
Kerana pintu hati tertutup buatnya...
Terima buat cinta ini...
Terima kasih buat kedukaan ini...
Pasti ada hikmah di sebaliknya...
Aku pasrah...

STICKY NOTE : GOODBYE FOREVER...

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...