Saturday 26 November 2011

Hati Terluka Lagi...


Hati ini masih tertanya-tanya...
Hati ini masih menunggu jawapan darimu...
Hati ini sudah cukup terluka...
Senyumanku ukir hanya untuk menutup sedih dalam hatiku...
Tawa yang ku cipta hanya untuk melahirkan kegembiraan yang sebenarnya kesedihan menyelubungi hatiku...
Bukan untuk berpura-pura...
Senyuman yang terukir sekadar untuk menjadi peneman hati yang berduka...
Tawa yang ku lemparkan sekadar menjadi peneman hati yang sentiasa menangis tanpa hentinya...
Aku tidak cukup kuat untuk meneruskan semua ini...
Hatiku amat terluka tika ini...
Perit aku rasakan hingga daku tersungkur...
Aku cuba bangkit dari jatuhku...
Namun tidak tercapai olehku...
Sakitnya aku rasakan...
Mengapa aku diperlakukan sebegini...
Berikan aku jawapan yang selama ini aku nantikan....
Janganlah diseksa hatiku sebigini rupa....
Tidak adakah belas kasihan untuk diriku walaupun secebis cuma...
Tidak adakah kasih sayang untuk diriku walau cuma kepura-puraan sahaja...
Aku perlukan jawapanmu....
Aku merayu..........
Jangan kau menyeksa jiwaku....
Kasihanilah diriku...

STICKY NOTE : HATI TERLUKA MAKIN TERLUKA..TERLUKA LAGI....DAN TERLUKA LAGI...

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...