Saturday 26 November 2011

♥♥Muahh Muahh To You Cathelina Stephanie♥♥


Manjanya Cathelina yaaaa...aku sampai tadi meluru dia turun tangga..kecing kecing kecing bunyi loceng dia...makin kurus aku tengok..rindu mama ya noty sayang....aku keletihan sangat tadi so apa lagi baring2 la...cathelina pun join sekali...tengokla tu dia tidur dekat tangan aku...aku demam dia pun ikut demam....alololooooo....miss u sayang.... :*

NAKAL BETUL CATHELINA TIME AKU TAK ADA DEKAT RUMAH =.=''

*tidur depan laptop ibu sampai ibu tak boleh buat kerja..anak mama kacau nenek buat apa haaa...

*tidur dekat katil ibu...anak mama nakalnya...

*tidur je hobi dia...huuuu

STICKY NOTE : GOODBYE HAPPINESS...WELCOME SADNESS...

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...