Friday 18 November 2011

Pergilah Duka....


Hati ini terpalit duri sakti derita yang dikau campakkan dalam hatiku...
Kau perlakukan diriku seperti boneka...
Adakah hati ini tiada nilai buatmu..
Sehinggakan aku diperlukan sebigini rupa..
Tidakkah ada belas kasihan buat diriku dalam hatimu...
Serpihan hati ini merintih sayu...
Aku hanya mampu senyum dalam kesedihanku..
Aku hanya mampu tertawa dalam tangisku...
Keluhan hati ini bagaikan tiada noktahnya....
Perlahan-lahan aku membawa diri jauh pergi....
Umpama hidup dalam dunia khayalan yang aku ciptakan sendiri...
Titis air mata menyembah bumi untuk insan yang tak menghargai diri ini...
Terasa diri di tertawakan...
Aku telah mengundurkan diri untuk melihat kebahagiaan dikau..
Walaupun jiwa aku menjerit kesakitan tika ini....
Jiwaku sudah mati untuk mengulit cinta....
Tiada lagi cinta yang akan aku coretkan untuk insan bernama lelaki...
Terima kasih untuk sebuah kedukaan yang telah kau hadiahkan buatku...

STICKY NOTE : BROKEN INSIDE....

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...