Monday 19 December 2011

Errr...Tak Tahu Nak Letak Title Apa. .=.=''


Besok dah kena balik kolej...nak settle-kan pendaftaran semua...so besok bertolak dari rumah pukul 8 lebih macam tu sebab ada meeting pasal rumah sewa....pendaftaran mula pukul 2 petang..so aku TERPACAK je kat kolej lepas meeting tuh...lama nak tunggu tu...memang suka terpacak lama2 sebenarnya..=.='' 


Penat melayan kerenah Cathelina ni...*anak mama jangan la nakal ya..mama belum sihat ni...tak kesian ke...* tengokla apa dia buat tu..mula2 dia duduk termenung dekat tingkap..lepas tu pergi sinki...ishhh..urmm, lagi 2 3 hari macam tu rumah dah nak dipecahkan...ayah nak renovate..haihhh bisinglah jawabnya lepas ni...kena dengar bunyi orang bertukang...ok, pekak kejap...and thanks la dekat adik2 tersayang aku ni haaa...dah tau aku ni GELI dengan spesis2 ulat,cacing,lintah,pacat and yang sama spesis dengannnya..boleh2 dorang kenakan aku...=.='' dorang jerit2 panggil aku tadi suruh naik tingkat atas....aku pun naikla...pandai korang berlakon ekk...yang si najah kata *cepatlah...alih barang kak dina ni....* yang si lily and boboy kata *ni barang kak dina ke ..* mata ni dok la melilau cari mana barang aku...aikk tak ada pun...lepas tu dorang buat muka nakal..ni mesti nak kenakan aku...aku apa lagi jerit la...*korang nak tunjuk apa haa? kalau ulat tak mahu..kak dina marah ni....* yang dorang gelak2..cepat2 aku lari turun..then, dorang cakap tunggula..tengokla ni...bukan ulat...DENGAN BERANINYA aku tengokla...errkkkkkk~ anai2...banyaknya...dah macam ulat jer...time tu jugak aku jerit + lari..ok fine!! merajuk...huhu

STICKY NOTE : JIWA MAKIN KOSONG....HMM

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...