Wednesday 28 December 2011

Rindu..Rindu..Rindu...!!!!!

Rindu nak lepak dekat ruang tamu...



Hurmm..entah kenapa rasa rindu nak lepak dekat tangga ni...time kecik2 dulu aku and akak aku suka main cikgu2 dekat tangga...tak rasa happy pun nak renovate rumah..ni la tempat aku membesar...hmm








Cathelina still tak boleh biasakan diri dengan suasana rumah...malam tadi 4 5 kali dia keluar masuk bilik mak aku...aku dah kata rumah tengah renovate...jangan masuk dekat pintu utama..bahaya..banyak paku...hmmm


Alahaiii cat...mama dah cakapkan, nak masuk ikut pintu bilik mak aku....jangan masuk ikut pintu  depan....pagi tadi bising betul Cathelina...dia dah biasa masuk ikut pintu dari dapur...ni tiba2 pintu ke dapur dah di tutup...lagi Cathelina pusing2 cari mana rumah tuan dia...Cathelina asyik melepak depan pintu rumah...sedih pulak aku tengok...mesti dia kata "kenapa dengan rumah tuan aku ni......"

STICKY NOTE : I CAN'T CHANGE THE PAST....

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...