Tuesday 10 January 2012

Biarlah Aku Begini...


Jiwa ini seakan tidak pernah kenal erti penat dilukai...
Aku tak tahu kenapa terus membiarkan engkau merobek hatiku...
Adakah aku terlalu bodoh kerana terlampau percaya akan janji yang belum pasti?
Bukan aku hendak menagih cinta darimu...
Cuma ingin mencintai dalam diam...
Hanya itu mampu aku lakukan untuk menyemai kasih dan cinta agar terus mekar....
Entah kenapa aku masih menabur benih cinta sedangkan ia telah lama mati...
Tidak perlu ditanya kenapa...
Tidak akan aku muncul dalam hidupmu..
Terima kasih atas permainan cinta ini...

STINCKY NOTE : KELUKAAN? SENYUM JE....


lots of love,

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...