Thursday, 12 January 2012

Mintak Maaf Then Buat Lagi...


"Saya mintak maaf.." "Awak, maafkan saya..." "Saya janji tak buat lagi..maafkan saya ya.." Ahhh naik bosan la macam ni...buat salah mintak maaf...buat salah mintak maaf....kalau seribu kali ulang kesilapan yang sama then mintak maaf baik tak payah mintak maaf...kau ingat hati aku ni hati robot ke? Senang je kau mintak maaf lepas tu kau buat lagi...kau nak tengok aku jadi jahat camne? Nak tengok ke haa? Kau memang cabar aku kan sebenarnya? Apa permainan kau sebenarnya? Kenapa kau tak puas2 sakitkan hati aku....kenapa kau tak habis2 buat aku menangis...stoplah buat aku merana...aku dah letih sangat ni...kalau macam ni la...baik kau tak payah mintak maaf dekat aku...apa jaminan maaf kau tu? Kau buat lagi kan? Berdarah macam mana hati aku time tu...aku maafkan kau jugak...but u did it again? Siapa aku bagi kau? Boneka tempat permainan perasaan kau? Macam tu ke?

STICKY NOTE : CINTA MEMBUATKAN DIRI MAKIN TERLUKA...


hati yang terluka,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer