Saturday, 25 February 2012

Anak Mama....MMuuuahhhhhh!!


Rindunya mama dekat anak mama ni....Cathelina Stephanie beranak dah...4 ekor...tapi 2 ekor dah mati...really sad hmm....mama tak dapat balik minggu ni sayang cathelina...assignment mama banyak sangat...insyaallah mama balik minggu depan...jaga diri ya sayang...kalau orang dapat anak  and sayang anak tu orang panggil sifat keibuan..habis aku dapat cucu and sayang cucu nak panggil apa...sifat kenenekkan? Macam pelik je..apa aku merepek ni...ok la..nak sambung buat assignment....muahhhh untuk anak mama tersayang...and flying kiss untuk ibu and adik2 jugakk.....sayang and miss korang sangat9...Ibu...dina rindu dekat ibu...muahhh...boboy a.k.a kuda laut tarantula, kak dina balik nanti sekeh2 kau...hehe...lily a.k.a pingu...miss u dear and najah a.k.a tikus, jangan duduk menyepah..jangan bawak kaum kerabat kau masuk rumah tau...kak dina tak nak cucu kak dina ikut perangai kaum kerabat kau :P hehehe..FLYING KISS TO ALL OF U SWEETY...:)









And miss u to my secret admire cat..




STICKY NOTE : LOVE IS ALL ABOUT...
hugs and kisses,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer