Wednesday 2 February 2011

Saat-saat bahagia



Ahad 30 Januari 2011..bertempat di Wisma MCA, KL..aku menghadiri satu seminar kenali potensi diri yang disampaikan oleh DR. AZIZAN OSMAN...ahad tu aku nak gi seminar..tapi malam tu aku langsung tak boleh tidur..sebabnya tak boleh bagitau..orang-orang yang terdekat je memahami masalah aku tu..it's really private..dah langsung tak dapat tidur apalagi..pukul 4.55 pagi aku teros mandi and bersiap laaa...so, dalam pukul 6.10 macam tu..aku gi KTM Klang nak ambik Mr. Right aku laa...first time aku tengok dia seawal pagi camtu..sukar digambarkan perasaan waktu tu camne...and first time jugak dalam tempoh 4 tahun berkenalan...baru kali pertama aku dan si dia gi seminar..mencari ilmu bersama..melakukan aktiviti bersama-sama..seronok.....!! Hanya Allah saja mengetahui perasaan aku waktu tu..then, dalam kol 6.30 sampai KL .. tapi tak de la daftar teros...ibu ajak gi makan..atoiiii...minum jela jawabnya...tak makan pun..mana taknya..perot tak leh terima kot makanan seawal tu..tapi time sahur tok berpuasa lebih awal dari tu pun makanan leh aku telan...tu la kelebihan berpuasa..

tol tak????????? lepas je minum teros gi daftar...pelbagai aktiviti disediakan..seronok!!!! TQ to DR.AZIZAN OSMAN kerana telah membina semula semangat dalam diri ni..sampai ke hari ni semangat tu masih membara dalam jiwa and semangat aku ni..Alhamdulillah.....aku akan memanfaatkan setiap ilmu yang dikongsikan.....dalam kol 6 camtu ibu ambik...dalam perjalanan pulang aku masih tak percaya apa yang berlaku sepanjang hari tu....kol 7 camtu sampai di rumah MR.RIGT aku..dah nak maghrib..ujan pulak..takkan nak bagi dia balik sorang..dahla dia dah teman aku...:D It's really a wonderfull day...!!!! Setiap saat dan detik waktu ku simpan dalam ingatanku..........

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...