Wednesday 25 May 2011

♥Make Up??♥


Tadi adik aku (Lily), tanya kat aku.."Kak Dina..kawan lily tanya lily ni tak reti ke nak make up.." Aku pun gelak la...normal la tu...ada orang yang start belajar make up awal and ada jugak yang lambat..depends la kan..macam aku pulak, aku start berjinak dengan benda-benda alah ni semua masa aku form 4..time tu setakat pakai eye shadow dah reti..masuk form 5..dah up la dengan eyeliner, eyeshadow,mascara and tak ketinggalan blusher..hehehe..tapi aku tak ada la make up over and tebal sangat..sebab nanti menyerupai orang kafir..ye tak?? :)





Hehehe..tak ada kerja kan..?? :P

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...