Monday 13 June 2011

Kenangan Bersama Mereka..:)


Haihhh..rindunya dekat member-member aku ni..apa story korang skunk kan...

*CREDIT TO NURUL HIDAYAH BAHARI

Time ni pendidikan jasmani..sempat lagi tu capture..


Kenangan manis kau dan aku takkan terhapus...cehhh!! jusco lepaking..:D

*zaman nostalgia

Aku still ingat member-member aku ni sambut birthday aku..thanks tau korang...love u alls!!!

*kantoi..bawak phone time sekolah..:P


Picture ni diambil sehari sebelum SPM..masing-masing kemas bilik exam sambil POTPETPOTPET..hehehe...yang bertudung nunnnnnnnnn jauh kat sana tu aku and Asmi..entah apala aku borak dengan dia..kekeke...:P


No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...