Sunday 5 June 2011

Penat Tapi Best!!!!

*sebelum pergi sempat lagi capture..hehehee

Hari ni baru aku dapat post apa aku buat semalam...tak larat nak post semalam..pukul 11.30 baru dapat rehat..:( tapi!!! aku enjoy giler semalam...seronok!! Seawal pukul 10 pagi aku bertolak dari ktm teluk pulai nak ke ktm bank negara..turun kat situ senang nak ke sogo..dekat je kan..aku,ibu,najah and kakak aku hang sekali dengan makcik aku...sebab makcik aku tinggal kat KL..so we alls set jumpa kat bank negara la....ke sana ke mari cari barang..seronok dapat shopping beli barang belajar..JAKUN KATAKAN..hehehe..dah penat cari barang tu apalagi...pergi makan la...seharian perut hanya diisi dengan roti subway...betapa tahannya perot aku..:D lepas makan cari barang lagi...lama-lama semua dah surrender..penat kot..balik la apalagi..lepas tu dalam ktm ada la manusia yang tak paham bahasa.....lelaki pergi la tempat laki...yang duduk kat gerabak perempuan buat apa...kan dah kena halau dengan polis...padan muka...rajin pulak polis buat rondaan...*i like it!!!

*dekat pameran photografi.

Sampai je rumah mandi..siap-siap sebab nak pergi klang...ada pameran photografi..penat sungguh..lepas tu pergi makan dekat pelabuhan klang...lapar kot....mana taknya seharian makan roti je...by the way aku enjoy sangat!!!!!!!!! tQ to ibu and cik nor...:)

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...