Sunday, 5 June 2011

Ada-ada Saja Telatah Si Cathelina Ni...


Ingat lagi tak aku buat entry kat bawah ni...bulan lepas tak silap aku...


( Pagi ni cathelina betul-batul dah buat semua orang gelak..mana taknya buat macam merajuk + kecik ati..hahha!! time semua tengah sarapan pagi..dia melompat kat makanan kteorang..then, ibu aku terkejut la..cepat betul dia nak terkam makanan..dah ibu menjerit oiii!!! ibu aku tak marah pun..cuma terperanjat...dah si cathelina datang kat aku...pandang aku cam sedih je...and badan dia membelakangkan semua orang kat situ..cathelina...!!! kamu sungguh manja + comel sayang!!! )


Tadi si Cathelina kacau ibu aku masak...dia cium-cium...sondol-sondol semua plastik yang ada dekat dapur tu haa....then tengah seronok sondol plastik tersangkut kat ekor...apalagi...terpusing-pusing la dia..berkejar ke sana ke mari...dah semua orang gelakkan dia...tak lama lepas tu dia diam..ibu aku panggil dia menoleh...panggil lagi sekali Cathelina buat muka sedih..mata berair macam menangis...mungkin sebab orang gelakkan dia..ohhh sangat manja!!!!!!!!! Comel kan Cathelina????!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer