Wednesday 27 July 2011

Cathelina..balik rumah ya sayang..miss u...


Last day aku dekat rumah..Cathelina still ada..malam terakhir sebelum aku balik, entah kenapa aku rasa that is the last time I saw my lovely Cathelina...dulu masa Mimot, Mascara, Abu, Panda, Tompok and Jack pergi tinggalkan aku..perasaan yang sama aku rasa sebelum Cathelina hilang..Catttt...please balik...don't make me cry...i miss u so much..:'(


Aku tak nak kehilangan dia...aku memang suka gila dengan kucing...CATHELINA..!!!!!!!!!!!!!



Waktu ni sebelum dia hilang...malam tu dia manja sangat....dia tak pernah semanja tu...aku nak online, dia baring kat keyboard aku..dia tak bagi aku online....dia nak aku layan dia...bila aku pasang cerita korea, 100 days with mr.arrogant dia ikut join tengok...ibu and adik-adik aku pun terkejut tengok telatah dia malam tu....balikla Cat.......:'(

STICKY NOTE : SAYANG CATHELINA BALIK YA...PLEASE COME BACK HOME..I LOVE U..I MISS U..:(



No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...