Tuesday 26 July 2011

Syukur Alhamdulillah...


Alahaiii selasa..kenapa kau datang...huuuu..hari ni dah kena balik hostel..waaaa malasnya...malam tadi si Cathelina tidur sebelah aku....tiap kali aku nak balik dia macam tau-tau je...mintak dibelai and bagi perhatian kat dia..pandainya kucing sekarang ni kan..:D bila aku sibuk dengan laptop, dia baring kat keyboard...aloloooo manjanya dia..mmmuuahhh!! :) heeee.. I have two good news...1st, permohonan pengecualian PLKN diluluskan...ada sebab yang aku tak dapat pergi..biarlah aku, family and orang terdekat aku je tau..kepada pihak Tuan yang meluluskan, terima kasih kerana memahami keadaan saya..:) Ribuan terima kasih diucapkan...2nd,  permohonan PTPTN diluluskan jugak..tapi betul kaaa??? Aku tak mimpi kan? Ke aku salah pandang?? Syukur Alhamdulillah...Allah telah permudahkan urusan aku...:)



Dalam hidup ni mana ada such thing yang senang kita peroleh..toiii tak?? Bila kita dapat lebih dari segi sebelah sini, kita akan kekurangan sebelah sini pulak...tu namanya lumrah kehidupan....yang kita bolah buat cuma berdoa..i just wanna a happy family...nak rasa sekali je sebelum aku tutup mata..teringin sangat..:)

STICKY NOTE : ADA LAGI KE LELAKI BAIK DALAM DUNIA NI???

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...