Saturday 9 July 2011

Miss My Blog!!!!!!!!


Dah lama aku tak jenguk2 belog aku ni..and lama gak menyepi dari laman web sosial ni..wahh!!! Bersawang dah belog aku...heee..actually aku busy dengan orientasi and aktiviti...penat ouh..lepas pendaftaran je terus bermula orientasi..and banyak taklimat aku kena attend..nak online rasa lazy pulak ler..huuu...

*perbincangan kumpulan

Rindunya time nih..sonok betul explorace..hujan pulak tu..ada cabaran minum telur mentah..budak laki jadi mangsa..pegang katak pun laki..eee tak mau ahh pegang..giler pening cari jawapan untuk check point..:D






Time ni..cabarannya kena cipta lagu and menyanyi..dah rasa macam komposer pulak..:) Alhamdulillah dapat tempat kedua...:DD






No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...