Sunday 24 July 2011

Walk Away..:)


Sebenarnya entry yang aku nak buat ni aktiviti aku semalam..dah basi kan? Ahh biar ahh..nak post jugak entry ni..semalam lepas prepare apa-apa yang patut..aku,ibu and adik beradik aku pun dengan semangatnya pergi ktm..kenapa tak naik kereta? Mana ayah aku??? HMM long story.....just forget it...pukul 10 macam tu jalan kaki ke ktm dari rumah..fuhhh!!! panas gilax!!! *rasa nak tumpang abang-abang yang naik big bike jer..heeee..gatalnya..:P*  lepas sampai pergi makanla apa lagi...:D and the best thing is malam masak sup kimchi..i really miss that!!!!! yummyyy..

*sup kimchi..sedap ooohhh*

Hmm..tu cerita semalam..hari ni punya story tak ada kot...nothing special activity today...apalagi layan novel la kan??? :P









oppsss!!! hahaa..bersama adik tersayang..tinggi betul adik aku ni..macam ni kena pakai heals tinggi ar..heee

STICKY NOTE: BOSANNYA!!!

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...