Friday, 22 July 2011

Terima kasih..you hurt me again..

*try to be happy..fact, just me know what i feel..

Kenapa mesti lepaskan geram, marah semua kat aku??? Aku dah tahan lama tau tak? AKU CUBA TAK FIKIR SEMUA NI..TAPI KAU DAH BUAT AKU MOODY PAGI NI..why must me? Aku ni dah macam checkpoint tempat kau lepaskan apa kau rasa kat aku..hello...aku bukan anak patung..aku bukan badut..bila kau marah aku gelak..bila kau lepaskan geram kat aku..aku kena senyum 24 hours...please la..kau nak aku dah tak bernyawa ke baru nak menyesal..aku manusia biasa..I'M NOT PERFECT..!!!! Takkan aku je kena jaga hati orang..Hati aku..aku sendiri jaga..hmmm...thank a lot...

STICKY NOTE : NAK RELEASE TENSION...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer