Monday 25 July 2011

Still fresh in my mind...:D


Hari ni lepas siap buat kerja rumah..aku bermain dengan si manja Cathelina Stephanie..nickname Cat....:D ecececececeee....hehe...aku pergi bilik dia ikut..aku baring dia pun ikut join...nak sidai baju dia ikut..nak menyapu pun ikut....nak masuk toilet pun nak ikut jugak..terok sudaa....and happy semalam masa sampai rumah dia nampak je aku apa lagi..meluru datang kat aku..sayang cat..kamu sangat comel...!!! Hari ni banyak betul ragam dia ni haaa...elok-elok aku dah mengemas rumah semua..tunggang terbalik dia kerjakan..makin nakal ya dia..habis pasu dia tumbangkan...isshhh99..

Si cathelina punya kerja la ni..huuuuu


Dah tumbangkan pasu..terus masuk bilik..baring atas katil..tengoklah tu...buat muka tak bersalah dia..mintak maaf pun tak..hehehehhe





Entah kenapa kenangan semalam still fresh dalam otak aku..macam sayur segar bak kata bestfriend aku...dalam KTM semalam..sebelah aku ada 1 family dari Arab..mak dia bagi aku kurma..1st aku tolak coz segan la...aku kan pemalu..:P hehehe..then dah 2 3 kali dia pelawa, ambikla..tak nak dia kecik hati...sedap ouhhhhhhh!!!!!!!!!! Selalu makan kurma yang dah dikeringkan..kurma ni kurma basah...fresh dari negara dorang....sedap...!!!!!! Lastly, mak dia bagi tisu banyak-banyak..dia letak semua kurma kat tisu...ambiklah...rezeki jangan tolak..tadi eksyen lebih malu la bla bla bla..lastnya aku balun semua gak..hehehehehe..:D Aku and girl Arab sebelah tu borak-borak..adik aku pun join sekali...rupanya umur dia 20 tahun..tak jauh beza dari aku pun..then bila aku cakap umur aku..dia terus cakap kat family dia..dah semua pandang aku...maluuuuuuuuu...the best part is dia tanya aku dari mana..aku nak jawab from klang..tapi sebab terlampau excited punya pasal...aku jawab from Malaysia...perggghhh!!! Malu bai....waaa..dah tergelak kteorang...1 je aku tak sempat tanya..nama dia...hmmm :( gambar pun tak snap..walaupun kenal dalam masa yang singkat...aku happy...

Kurma ni tinggal 3 biji je..sayang nak makan..:(

STICKY NOTE : NAK JUMPA LAGI FAMILY ARAB SEMALM TU...:(

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...