Monday 22 August 2011

Doktor Cinta..(Part 2)


Doktor : Ya cik..macam mana lepas makan ubat yang saya bagi tu? 
Pesakit : Saya dah makan ikut waktu..saya nak tau kenapa jiwa saya rasa kosong....kosong sangat doktor....hanya jasad yang orang nampak..tapi jiwa saya dah hilang entah ke mana..
Doktor : Itulah side effect yang saya maksudkan hari tu....mula2 cik akan rasa jiwa cik kosong...mungkin cik masih teringatkan dia....lepas ni saya akan bagi dos yang lagi tinggi..after 4 days, cik akan murung...and cik akan banyak mendiamkan diri...perasaan cik pada lelaki is nothing..so sebelum saya bagi ubat ni, saya nak tau cik sanggup tak?
Pesakit : Saya sanggup doktor..itu lebih baik...jiwa saya pun dah kosong sekarang ni kan...tak ada bezanya kalau tak ada perasaan dekat lelaki...pintu hati saya dah tertutup untuk insan bernama lelaki...hanya orang tu je yang boleh buka balik hati saya...
Doktor : Cik salah..ubat ni akan menjadi cik anti cinta..si dia belum tentu mampu menjadi penawarnya...sebab dos ubat ni sangat tinggi...
Pesakit : Saya sanggup tanggung risikonya doktor....buat apa saya menunggu bulan jatuh ke riba..sedangkan saya tahu bulan takkan jadi milik saya..apatah lagi nak jatuh ke riba saya...mustahil...
Doktor : Baiklah..cik boleh ke kaunter ambil ubat....lepas seminggu datang jumpa saya untuk pemeriksaan selanjutnya...
Pesakit : Terima kasih doktor..

BY,

STICKY NOTE : HANCURNYA HATIKU...TERBANG BERSAMA ANGIN YANG MENIUP SERPIHAN LUKA YANG TAKKAN MAMPU KU BALUTI..

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...