Friday 19 August 2011

Hanya Kamu..


Satu..dua..tiga..aku menghitung waktu...
Melangkah pergi jauh darimu..
Amat perit bagaikan hatiku ditusuk sembilu..
Apakah ini hanyalah mimpi ?
Seribu kali daku menyangkal..
Takkan dapatku ulang kembali waktu bersamamu..
Aku amat merindui setiap waktu bersamamu..
Maafkan diriku kerana mencuri hatimu..
Walaupun aku melangkah pergi..
Izinkan aku menyimpan hatimu..
Walaupun secebis...
Akan ku jaga hatimu seperti aku menyayangimu...
Angin...
Sampaikanlah salam cinta dan rinduku padanya..
Bisikkan padanya bahawa aku amat merinduinya..
Setiap kenangan bersamamu akan ku jadikan 
memori yang paling indah dalam hidupku...
Sayang...
Dirimu selamanya bertakhta dihatiku..
Selamat tinggal....

STICKY NOTE : NAMAMU AKAN SELAMANYA BERTAKHTA DI HATIKU..

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...