Monday 8 August 2011

Saya Sewel..hehe..NOTES : CATHELINA DAH BALIK...!!!


Alhamdulillah..akhirnya Cathelina dah balik rumah...TO SAYANGS CAT, LAMA MAMA TUNGGU CAT BALIK...semalam mimpi dia balik...dalam mimpi tu aku menangis sungguh2 sebab Cat balik..bila terjaga rupanya mimpi and air mata aku betul2 mengalir..and today Cat balik...mimpi yang menjadi kenyataan...


Bila dapat je text dari ibu tersayang..aku macam tak percya Cat balik rumah...nak menangis rasanya...ibu cakap adik aku jumpa cat dekat rumah orang...cat kacau ayam orang tu..bhahahah...CATHELINA NAKAL...MAMA TAK AJAR PUN KACAU AYAM ORANG...by the way kelakar kot...dengan kucing yang sama spesis dengan dia..takut pulak..cik ayam jugak dia kacau...


HAPPY PUNYA PASAL...SAMPAI SEWEL...








STICKY NOTE : TAK SABAR NAK BALIK JUMPA CATHELINA..:D


No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...