Tuesday 29 November 2011

Cathelina Stephanie Sayang..Tidur Je Kerja Dia Sekarang....


Sekarang ni Cathelina kuat tidur...haihhhhhh....tengokla tu...punyala best dia tidur dekat katil aku...


Bestnya tengok dia tidur....jealous pulak aku tengok....mama nak join jugakkkk....


Kemain lagi dia tidur....sikit punya baik dia posing tidur...muahhh2 sayang Cathelina.....


Nyenyak betul...aku kejut2...dah celik tutup mata balik...apa lagi...aku pun peluk la dia.....hangat badan dia....makin sayang dekat Cathelina.....!!!!!!!!!!


Berselimut bagai.....hahaha!!! Makin manja dia ni....macam tau2 je orang sayang dia....*binatang pun tahu kita sayang dia..manusia yang ada akal pun tak faham2*


Tak cukup berselimut...tu dia baring dekat bantal lagi...lawan tauke nampakkk....Comelkan dia tidur....meh mama dodoikan...traaa la laaaa...traa laaa laaa..hehehe :P


Siapa la membebel petang2 macam ni....baru la aku nak relax-kan badan aku...hujan pulak tu..sejukkk...baru best aku nak tidur...


Huarrrgghhh!!!! Mengantuknya aku....bising jela tuan aku nih....tak nampak ke aku tengah rehat2 and bermalas-malasan...tak boleh la tengok aku senang sikit...



Eyyahhhhh!!! Menggeliat dah dia....bangun2....!!


Sini pun selesa jugakkk..sambung tidur balik la....heheeee..

STICKY NOTE : KALAU LA CATHELINA BOLEH BACA BLOG NI...MESTI DIA TAU BETAPA SAYANGNYA AKU DEKAT DIA......

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...