Wednesday, 9 November 2011

Celoteh Wink-Wink XOXO


Hari ni giler penat + panas...grrr..bila nak dekat exam ni la demam la itu laa ini la...macam-macam je kan...hmm..aku dahla programming susah catch up sikit..hari tu pergi POPULAR dekat Jusco bukit tinggi semata-mata nak cari buku DUMMIES untuk programming..masuk POPULAR punyalah semangat yang berkobar2..macam nak pergi berjuang..keluar je kedai dengan seribu kesedihan + hampa ouhh...buku programming keluaran DUMMIES tak ada...yang ada photoshop la..bussiness la...yang aku nak cari tak ada pulakkk...tapi perjuangan tetap diteruskan..so aku pun pergi la SACC MALL..ada MPH dekat situ kan..buku tu tak ada gak..DISAPPOINTED..:( member cakap buku tu senang kita nak paham tak kira subjek apa pun...huuuuuuuuuuu...:( 

STICKY NOTE : I'M A STRONG GIRL...:D


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer