Wednesday 9 November 2011

GADIS B


Di saat aku cuba membalut luka.....
Kau datang menabur duri-duri cinta yang hanya menambahkan luka...
Perit sakit terseksa aku merasa....
Untuk apa dikau memperlakukan aku sebegini rupa....
Sehingga kini hanya satu jawapan yang aku nantikan darimu untuk membalut luka...
Aku terkapai-kapai kelemasan dilanda ombak cinta...
Kenapa dikau hanya membiarkan aku tanpa berbuat apa-apa....
Satu perkataan yang aku nantikan terucap di bibirmu hanyalah sementara..
Terima kasih atas luka yang kau taburkan yang hanya membuatkan aku dipaut lara...
Cuma satu aku pinta darimu insan yang bernama cinta...
Abadikan segalanya di sini walau dikau terpaksa...
Wahai angin lalu sampaikan rindu dan cintaku padanya....

STICKY NOTE : EMPTY HEART..BROKEN...


No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...