Saturday, 17 December 2011

Baik Bunuh Je Aku Daripada Kau Nak Fitnah Aku Macam-Macam



Hati panas teramat sangat sekarang ni..*banyakkan istighfar diana...* tak tahula apa dia dapat bawak cerita buruk2 pasal aku...eh better bunuh jela aku daripada ko fitnah aku...dipersilakan...adakah orang bernama ANIP tu wujud dalam kos DMT batch aku...semua member aku tanya...sorang pun tak kenal...pehal ko bawak cerita ramai orang kacau aku...and kenapa kau bawak cerita aku banyak skandal????!! Ok memang betul ada beberapa orang kacau aku..TAPI KALAU AKU BANYAK SKANDAL TU BILA PULAK DERR??? Kau lelaki tapi bawak mulut mengalahkan perempuan..#nasihat untuk anda : Kalau tak puas hati jumpa aku...tak payah cakap belakang ok...

Ya Allah, berikanlah hambamu ini kesabaran yang tinggi untuk menghadapi semua ini...jauhkanlah aku daripada manusia yang dengki dengan aku...kuatkanlah iman hambamu ini...

STICKY NOTE : MENCARI KETENANGAN HATI...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cool Red Outer Glow Pointer