Saturday 31 December 2011

Coretan Terakhir 2011...


2012 bakal menggantikan 2011 dalam berapa jam lagi...tapi aku tak rasa happy pun...hati ni rasa kosong sangat....banyak perkara yang mengganggu fikiran....banyak benda yang buat aku tak semangat...blog ni la tempat aku curahkan perasaan....blog ni la tempat aku share kenangan kopi and kenangan gula aku....apa2 pun aku kena hormat pada 2012 yang bakal tiba berapa jam je lagi ni...aku kena kuatkan semangat...kuatkan fizikal and mental aku supaya aku dapat mengharungi segala cabaran dan dugaan 2012...Kita sama2 berdoa ya...

Ya Allah...ampunilah dosa2 hambamu ini...ampunilah dosa2 kedua ibu bapaku...ampunilah dosa2 adik beradikku...ampunilah dosa seluruh muslimin dan muslimat.....tabahkanlah hati hambamu ini supaya tidak mudah patah semangat dalam menempuh segala dugaan dan cabaran....permudahkanlah segala urusanku...kuatkanlah imanku...jauhkanlah diriku daripada perkara2 yang melalaikanku dari mengingatimu Ya Allah...dekatkanlah diriku denganmu Ya Allah...

STICKY NOTE : DIANA...JANGAN MUDAH MENGALAH...KAU KENA KUATKAN SEMANGAT...

lots of love,

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...