Thursday 8 December 2011

Merindui Dirimu..♥


Hati ini seakan ingin menjerit....
Jiwa ini menangis tersedu-sedan....
Kau muncul dalam mimpiku bersama kenangan yang amat aku rindui....
Terasa belum puas bersama dirimu di dalam mimpiku...
Namun aku bersyukur kerana Allah telah menemukan kita walaupun hanya dalam mimpi...
Masih terasa kasih sayang dan cinta darimu....
Senyumanmu dan usikanmu bermain-main dalam fikiran....
Kenangan bersamamu dalam mimpi masih segar dalam ingatanku....
Betapa diri ini ingin bersamamu...
Betapa diri ini merinduimu..
Betapa diri ini menyayangimu....
Kau dan aku takkan pernah mungkin bersatu...
Kenangan terindah bersamamu akan aku abadikan dalam sudut hatiku yang paling dalam...

STICKY NOTE : WALAUPUN KAU HANYA MUNCUL DALAM MIMPIKU....AKU TETAP BERSYUKUR KITA DIPERTEMUKAN DALAM MIMPI YANG TAKKAN PERNAH JADI KENYATAAN...

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...