Wednesday 25 January 2012

♥♥ About Last Night ♥♥


Hehe....tak kisah la cerita semalam ke esok lusa ke...tak basi pun kan..hehe..nak buat entry semalam tapi penat pulak....as usual la bila Tahun Baru Cina je mesti pergi rumah ex business partner ayah...dapat angpau + limau...heheheh..auummm!! After that, kitorang pergi pizza hut...makan la apa lagi takkan memancing kot ^^ yang buat tak seronok tu makan 1 slice dah kenyang...kenapa la selera aku down lepas demam tu..anyone can help me??




Lepas dinner, apa lagi pergila I-City..huu~ T_T sampai sana bukan main lebat hujan... =.= so tunggula dalam kereta...


Traa laaa laaa..traaa laa laa....


Sebelum pergi I-City rasa macam malas nak pergi pun ada..dah banyak kali pergi tapi bila difikirkan balik mesti banyak permainan baru yang dorang tambah rite? So pergila and really fun!! ^^








Penat pusing sekitar tempat tu, kitorang masukla pulak dekat Snowalky...


Sebelum masuk kena cop dekat tangan dulu...UNTUK APA? Haa fungsinya supaya if korang dah kesejukan sangat dekat dalam salji tu korang boleh keluar dari tempat tu then boleh masuk semula berapa banyak kali korang nak...haa aku kuar masuk 2 kali je...JE?? hehhe ok apa...


Hehehe...adik2 aku siap baling salji dekat muka aku...haihhhh..sejuk kottt...yang adik2 aku 2 kali terjatuh dalam tu....aku gelakkan dorang lastnya aku pun terjatuh =.=




:( Dalam picture ni kak Diny sorang tak ada...missing 1 family member... :(




















Dah puas snowalky kitorang pergi kaunter nak ambik picture yang photographer tu ambik....dorang bengang banyak picture aku.. :P photographer tu ambik gambar aku je...hahaha..urmm..gambar ni ada dalam bentuk cawan, key chain or boleh masukkan dalam pendrive...nak print gambar pun boleh...dekat I-City je dah habis RM 350..fuhhh.. =.= sekali sekala katakan...

STICKY NOTE : MISS YOU SO MUCH.......
lots of love,

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...