Saturday 21 January 2012

Bila Dah Seminggu Tak Update Blog...Macam Ni La Jadinya...


Bila dah seminggu tak post entry dekat blog....memang macam2 benda nak post...#BARU SEMINGGU..BELUM SEBULAN...ok...nak baca...bacala...tak nak tak apa...tiada paksaan and sukarelawan je yang sudi baca...

AHAD 15 JANUARI 2012
Lebih kurang dalam pukul 4 lebih macam tu gerak la pergi rumah sewa...tepat2 je sampai KL and dekat depan rumah sewa..kereta ayah rosak..dahla kereta dia pergi kerja...bahaya kan letak kereta luar rumah..so aku decide dekat ayah park jela dalam kawasan rumah sewa aku tu...apalagi tolak la kereta ford ranger tu...hadoyaii...cam kelakar rasanya tolak and tak boleh bayang rupa aku camne....time tu jugak teringat dekat emma(housemate) tolak pintu pagar dengan muka yang sangatlah confident...padahal tak gerak2 pun pintu pagar tu...action je lebih....emma,miss u..hehe...hahahhaa!!..#walaupun bukan aku yang buat kereta tu rosak..but still feel guilty about that..so sorry mom...dad... sebab dorang kena balik jalan kaki pergi LRT...sorry again...:(

ISNIN 16 JANUARI 2012
Habis je kelas pukul 4.30 makan kejap...entah kenapa selera aku sejak demam hari tu down giler...kadang2 dua hari tak makan nasi but aku tak rasa lapar even just minum soya...rasa kenyang sesangatla...then, terus balik rumah sewa...sampai rumah sewa ayah dah tunggu depan rumah dengan pekerja dia...nak betulkan kereta...petang tu rest la kejap...aku memang suka layan lagu dekat laptop pakai headphones....echa panggil2 aku tak dengar...so dia text aku "DIANA..TOILET DEKAT MANA..AKU NAK MANDI NI..AKU CAKAP KO TAK DENGAR..SO AKU MESEJ JELA...HAHAHA" aku terus tergelak...ini la kalau dah layan sangat perasaan sampai orang panggil pun tak dengar...malam tu pulak pergi MCD Setiawangsa buat assignment dengan kengkawan...lepas tu MCD tutup awal..selalu 24 hours...terpaksala gi wangsa maju cari port nak sambung wat assignment...mengantuk giler lepas makan ubat....dekat kol 2 lebih sampai rumah sewa...seriously semester dua ni banyak giler kerja kena wat and letih jangan cakap..note graphic design pun tak habis baca lagi...kelas sampai malam pulak tu...PENAT GILAX!!! Dengan migrain and gastrik yang mula nak bermanja lagi....#COOL DIANA  

SELASA 17 JANUARI 2012
As usual la pergi kolej....dengan letihnya...nothing interesting...just miss him so much....do u miss me??

RABU 18 JANUARI 2012
Habis je kelas pukul 6.30 terus gerak pergi KLCC dengan kawan2...baucar rm200 tu tak guna lagi...masa pack sangat sampai tak sempat nak cari buku...apalagi pergi la KINOKUNIYA...lastnya aku tak jumpa jugak buku yang berkenan kat hati ni..cuma dua orang kawan jela dapat buku...perghh!! Beratur dekat 1 jam setengah..semua pakai baucar...aku and emma dah bosan giler tunggu....so bye2 to Echa and Aishah...korang beratur la ek..kitorang nak pergi pusing tengok buku...semua aku and emma jadikan bahan ketawa..cari buku NEPAL la...yang paling tak menahan cari buku FARTS AROUND THE WORLD...

gambar ni aku search dekat google ok..bukan aku beli...:O

Buku ni siap ada button merah tu haaa...macam2 bunyi kentut ada...yang button sepuluh dah macam muzik je...aku siap joget2 dalam kedai buku tu....yang emma gelak2...aku pe lagi saja nak kenakan Echa,Aishah and Emma...time dorang tulis nama dekat baucar..aku saja jela letak buku tu belakang dorang then tekan button kentut tu...semua pandang dorang...aku gelak jela....sorry korang...:P

Bila Rabu datang je...rasa macam melayang semangat aku....i can't face all this....i try to be DIANA like semester one but I failed even my friends always give advice and non-stop cheer me up...kalau kawan2 tak ada agaknya lagi susah aku nak cheer up kan...#korang thanks sebab selalu ada dengan aku time susah and senang...sayang korang and aku hargai pengorbanan korang..:)

KHAMIS 19 JANUARI 2012
Penat yang teramat sangat...kelas sampai malam....#miss u so much

JUMAAT 20 JANUARI 2012
Habis kelas terus kemas2 baju and balik rumah....at klang now.....cuti seminggu...weeee~ ~ ~



THANKS DIARI SEBAB SUDI BAGI AKU LUAHKAN PERASAAN


STICKY NOTE : I MISS U...LOVE U...I CAN'T FORGET U...BUT I WILL TRY MY BEST...




broken heart,

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...