Sunday 8 January 2012

Sedih + Happy + Not In Mood..

Even tak sihat..aku try jugak senyum sebanyak mana yang aku mampu...


Dah lama aku tak jenguk blog aku ni...apa khabar semua? Aku baru je baik demam minggu lepas..haihhh...tup tup minggu ni demam balik...apalagi, jumpa doktor...dia suspek denggi tapi doktor suruh habiskan antibiotik dulu...then tengok la macam mana...korang doakan aku cepat sembuh ok? Dah tak larat sangat dah ni..nak buat entry dekat blog pun kepala berdenyut je..hmm..pergi kelas pulak macam tak bernyawa...ada sorang dua member kata muka pucat...tapi aku tak percaya...lepas tu jumpa ibu tadi dia kata muka aku pucat...huuu betul la kata member aku tu...tadi makcik belanja makan steambot..tengok adik2 and ibu makan selera je...aku try jugak makan...tapi bila rasa macam nak muntah aku stop makan..tak apa la..dah sihat boleh ajak makcik pergi lagi..huhu...besok dah ahad kan...arghhh!! cepatlah baik......nak nangis dah ni....

STICKY NOTE : YA ALLAH BERIKANLAH AKU KESEMBUHAN...

No comments:

Post a Comment

♥ MANUSIA ♥

Manusia... Selagi manusia itu masih bernyawa, Selagi manusia itu punya kudrat, Selagi itulah mulut dan lidah manusia bisa berkata apa pun, B...